Blogger Templates

Saturday, 7 May 2011

...:: 3.40 a.m ::...

hai....
time2 sekarang nie mesti semue org dah tido kn...
dah dpt mimpi2 indah...hmmmmm...
nape lah tibe2 malam nie aq x leh tido lak..tibe2 hatie aq jd sayu sgt...
maybe sbb hr nie kn hari ibu..so aq teringat pade mak aq kt kampung..
rindu nye kt die....mcm nak blik jew mlm nie..tp ape aq leh wt....
aq nk sambut hari ibu gan die..gan adik2 aq..tp akak aq plak x blik..mcm mne aq nk blik...
kusut2...emmmmmm....
kadang2 aq sedih sgt bile teringt kt mak aq..
slame nie susah payah die besar kn...aq nie dah la degil..keras kpale lg...
(sedar diri pun)...hehehehe...
mcm nak ngis lah plak skrg nie...sian mak aq kn...
x pela mak..angah akan jge mak sampai akhir hayat mak..
(aduhhh...dah smpai bab sedih plak)
pengorbanan seorang ibu memamg kite semue x leh nafikan...
tp sampai skrg nape lah msih ade anak2 yg derhake kt mak dieorg...
syurga 2 kn kt telapak kaki ibu...
ape lah nak jd gan anak2 mcm 2..
mane lah pergi nye fikiran dieorg 2...aq pun x faham lah...
sampai hatie dieorg lyn mak dieorg mcm 2...
x der perasaan kew...aq rase binatang pun ade perasaan jgk....
haisyyyy....pelik2....
bile kite sorg2 msti kite akan tpikir kn kt mak ayah kite...
ape lah yg dieorg tgh wt sekarang...
tido kew,cr rezeki kew,sihat kew,
mcm2 lah dlm kpale otak skrg nie tgh pkir...
paling aq x than bile aq blik jmpe parents aq..n aq nk blik kL blik..
msti aq nk menangis..aq pun x tau nape..hatie aq sayu sgt...
( eeeee.. binatang ape plak yg terbang kt dlm blik aq nie...kcau btol lah tgh feeling nie)
sambung blik.....
mcm mane lah rase nye kn bile sorg ibu 2 melahir kn anak...
aq pun bakal jd ibu..tp aq tpikir..mcm mne sakit nye nk bsalin 2...
mcm mne lah ibu2 kite leh tahan kn..nk bsalin kn kite...
besarnye pengorbanan ibu 2...
2 mase nk bersalin..yg mgandung kn kite 9bulan...
kehulur kehilir dgn perut yg mbesar.... 
penat 2...kite yg nk bjln bwk diri sendiri pun dh mgeluh..
nie lg bwk kandungan...
2 psl lah darjat seorg ibu disisi 
Yang Maha Kuasa ALLAH...
2 tinggi....
kite yg ade skrg nie...hargai lah ibu kite dgn sebaik2 nye...
jgn nti bile die dah x der..bru nk myesal x gune dah..
menangis air mate darah sekali pun dah x gune....
pikir2 lah...renung2 kan lah dan selamat beramal...
hehehehe...

I LOVE MY MUM...
- NOREDAH BINTI AHMAD -


ChEnTa HaTiE kU


Kesunyian malam ini seolah2 mengerti perasaan ku kini,

Kedinginan malam ini umpama jiwa ku kini ,

Kegelapan malam ini membaluti hati ku ini,

Ku berasa bersendirian di bumi ini,

Tanpa kasih sayang dari insan yang ku cintai,

Ku tak mengerti mengapa ku terlalu mencemburui diri nya,

Ketika dia bersama insan lain,

Ku tidak mahu dikatakan cemburu buta,

Kerana ku mengenali nya dia sudah punya kekasih hati,

Ku terasa kesakitan yang teramat sangat ketika dia bersama insan lain,

Ku selalu menenang kan hati ku ini,

Tetepi kesedihan dan kesakitan itu sering datang,

Membuat kan wajah ku sering dihujani air mata,

Ku tak tahu mengapa air mata ku ini sungguh murah untuk dijual,

Ku tak tahu mengapa ku menjadi begini,

Mungkin kah cinta ku yang amat mendalam pada diri nya,

Yang membuat kan aku sanggup untuk melakukan apa sahaja demi diri nya,

Malam ini ku teramat merindui diri nya,

Ku ingin diri nya berada disamping ku,

Ku amat merindui pelukan dan kucupan dari nya,

Tetapi apa kan daya,

Demi menyara kehidupan dia pergi mencari nafkah,

Ku berasa bahagia sangat berada disamping nya,

Dia membuat hidup ku ceria,hilang dari segala masalah,

Ku selamat berada disamping nya dan didalam pelukan nya,

Ku amat merindui nya,

Sayang ku,

Ku tahu bukan hanya diri ku yang kau sayang ,

Tetapi ku tetap akan menawan hati mu sayang,

Walaupun ku tahu jodoh pertemuan semua ditangan allah,

kerana ku amat menyayangi dan mencintai diri mu,

akan ku curah kan segala2 nya kasih sayang ku ini kepada mu sayang,

hanya kau yang aku cintai dan ku sayangi lebih dari diri ku ini,

hanya untuk mu sayangku,

Abdul Ghaffar….

my blog...

akhir nye dapat jgk aq wt blog aq sendiri...
hahahahahahaha...walaupun dalam nak wt blog aq nie..mcm2 yg terjadi
but thank a lot tuk bakal adik aq nie...yg bnyk tolong aq wt
blog nie..n x lupe jgk kt mmber aq yg bnyk tolong...
blog nie maybe jd tempat aq luahkan perasaan 
or  ape2 jela yg aq nk tulis....heheheehehe
hope smue enjoy yer..yg x enjoy 2 suke hati korang la..
ade aq kisah...hihihihihi...
blog nie jugak salah satu tempat aq nk luahkan rase syg aq 4 my heart....
sape org 2..jeng2...ckup lah sekadar A.G....
hehehehehehe...
nti2 korang akan tau jgk sape lah A.G 2 yer....
ok lah...daaaaaa.....